Warning: Creating default object from empty value in /home/customer/www/ejoy.hr/public_html/wp-content/plugins/rc-framework/ReduxCore/inc/class.redux_filesystem.php on line 29
Često postavljana pitanja - E.JOY

ČPP

Često postavljana pitanja

E.JOY vam nudi usluge transfere po fiksnim cijenama te uvijek unaprijed znate sve troškove vašeg puta, a cijena se ne mijenja bez obzira na uvjete i stanju na prometnicama.

Vozači E.JOYa imaju dugogodišnje iskustvo bez incidenata, s aktivnim znanjem engleskog jezika.

Možete birati između Mercedes B class (3 putnika) i minibus (8 putnika).

Vozač dolazi po klijenta na unaprijed dogovorenu adresu. Ukoliko ste zatražili da vas vozač dočeka u nekoj zračnoj luci tada će Vas vozač dočekati kod izlaza s jasno istaknutim vašim imenom. U slučaju bilo kakvih problema kontaktirajte nas na +385 98 264 388 ili + 385 92 176 8986.

Nakon rezervacije primit ćete email sa svim detaljima o transferu uključujući i pretpostavljeno trajanje transfera. Imajte na umu da su navedene informacije za dane bez pojačanog prometa na cestama ili ljetnjih gužvi, pa se vrijeme trajanja termina može razlikovati, no svejedno to neće utjecati na prethodno ugovorenu cijenu transfera. Naši vozači će naći najbrži i najsigurniji put za Vas.

Ukoliko znate da kasnite, molimo Vas da nas o tome obavijestite radi efikasnije koordinacije. Budite sigurni da će Vas Vaš vozač svakako dočekati. Ako Vas vozač treba pričekati do 60 minuta neće se naplatiti, iznad toga naplaćuje se 10 EUR po satu čekanja.

Ukoliko bez prethodne najave kasnite više od 15 minuta na dogovorenu adresu, smatrat će se da ste samovoljno odustali od transfera te će vozač otići, a sredstva uplaćena za transfer se neće vratiti.

Rezervacija unaprijed je preporučena osobito tijekom turističke sezone. Prednost je da kad se vozilo rezervira unaprijed te je tada raspoloživost 100% zajamčena. Ukoliko je vozilo raspoloživo, tada se može prihvatiti i last-minute rezervacija.

Sve cijene su za gotovinsko plačanje, u slučaju plačanja kreditnim karticom cijena je uvečana za 5% a što je iznos koji banka tereti za kartično plačanje. Plaćanje transfera ovisi o uvjetima navedenim prilikom rezervacije. U pravilu će Vam na dan rezervacije biti naplaćeno 20% ukupne cijene i to će biti naplaćeno sa vaše kreditne kartice, a ostatak iznosa (80%) ćete platiti vozaču. Za jednu vožnju izdaje se jedan račun.  Za posebne ponude, kreditna kartica može biti opterećena odmah pri rezervaciji, bez mogućnosti povrata. Molimo, provjerite detalje određene rezervacije.

Jednosmjerna cijena: za jedan prijevoz od polazišne točke do odredišta bez nepredviđenih zadržavanja.
Povratna cijena: za prijevoz od odredišta do destinacije te natrag do polazišne točke.
Ostali prijevozi: opisani su u ponudama izdanim na Vaš zahtijev koji npr. mogu uključivati čekanje za obilazak, čekanje za obrok, te ostale aktivnosti prema Vašim potrebama a koje definirate pri definiranju rezervacije. Ukoliko imate dodatne zahtijeve koji nisu prethodno definirani pri rezervaciji obratite se vozaču za informacije.

Pri plaćanju karticom unaprijed, račun vam možemo poslati e-mailom.

Ukoliko tako želite, postoji mogućnost plaćanja putem devizne doznake no prilikom rezervacije takva opcija treba biti naznačena. Po obavljenoj rezervaciji na Vaš email dobit će te našu ponudu. Prijenos sredstava može trajati i do 7 dana, a ovisno o državi i banci sa koje vršite uplatu. Obavezno nam pošaljite na email bankovnu potvrdu o uplati, u suprotnom ne možemo Vam zagantirati rezervaciju.

Da bi se zaštitili podaci kreditne kartice, upotrebljavamo „Secure Sockets Layer“ (SSL) tehnologiju i vaši podaci su sigurni u potpunosti. SSL šifriranje je testiran sistem koji dopušta Vašem pretraživaču da automatski šifrira vaše podatke prije nego ih šalje. U slučaju pronevjere ili zlostavljanja Vaše kreditne kartice od treće strane, većina banaka i kreditnih kompanija snose rizik te pokrivaju sve troškove zlostavljanja. Vaše osobne podatke kao i podatke o kreditnoj kartici koji su potrebni za rezervaciju nećemo otkriti trećim stranama bez vašeg pristanka.

Svoju rezervaciju možete obaviti e-mailom i zatražiti punudu ili uz pomoć on-line formulara koji se nalazi na linku: http://ejoy.hr. Odaberite odgovarajući datum, vrijeme polaska, odaberite vozilo, naznačite je li transfer u jednom smjeru ili sa povratkom, te svoju polaznu i dolaznu točku. Izbornik će vam ponuditi tipove vozila i cijene transfera u jednom pravcu i/ili povratnu cijenu. Kada ste podesili sve prema vašim potrebama kliknite na BOOK NOW da pristupite Checkout stranici za izvršenje uplate. U polje „additional information“ obavezno upišite željenu pick-up lokaciju (mora biti dostupna vozilu, u slučaju da se nalazi u pješačkoj zoni vozač će Vas čekati na najbližoj dostupnoj lokaciji).
U slučaju da se Vaše odredište ne nalazi na našem popisu, pošaljite nam email na info@ejoy.hr kako bi Vam osigurali vama najoptimalniju rutu putovanja i upute ako ste odlučili rezervirati.

Po kompletiranju Vaše rezervacije dobiti ćete poruku da je Vaša rezervacija u fazi obrade, a nakon uspješno kompletirane obrade dobiti ćete obavijest o statusu Vaše rezervacije. Obrada traje oko 2 sata, a najviše do 12 sati. Smatrajte da je rezervacija potvrđena tek nakon što primite potvrdu rezervacije na Vaš e-mail.

Nakon što ste unijeli sve podatke potrebne za podnošenje rezervacije, Vaš zahtjev se obrađuje, a obrada traje maksimalno 12 sati. Rezervacija je potvrđena tek nakon što primite potvrdu rezervacije na e-mail. Molimo da pažljivo unesete e-mail adresu jer tu primate potvrdu rezervacije. Ukoliko ne primite potvrdu rezervacije pregledajte i spam folder, a ako se ni tu ne nalazi molimo da nas kontaktirate.

Dopušteno je isključivo uz odobrenje vlasnika kartice.

Za slučaj potrebe za promijenom ili otkazaivanjem rezervacije, slijedite instrukcije u Vašoj potvrdi rezervacije poslanoj e-mailom. Vodite računa da se ovisno o otkaznom roku može naplatiti dio ili cijeli iznos rezervacije. Svakako pažljivo pročitate uvjete otkaza prilikom rezervacije.

Ukoliko ste poslali zahtjev za otkazom rezervacije, potvrdu otkaza rezervacije primit ćete putem e-maila.

– Dosegnuli ste Vaše kreditno ograničenje
– Datum prestanka valjanosti kartice prethodi datumu rezervacije

Svi putnici i njihova prtljaga su osigurani za vrijeme prijevoza, no u skladu sa preporukama tour operatora savjetujemo da u Vašoj državi prije polaska na put ugovorite dodatno putno osiguranje za cijelo vrijeme Vašeg putovanja.

Ako ste izgubili svoj voucher, slobodno nas kontaktirajte na info@ejoy.hr i izdat ćemo Vam zamjenski voucher.

Poštivajući Vaše vrijeme, za Vas su pripremljene najoptimalnije rute kojima stižete na svoju destinaciju u najkraćem vremenu. E.JOY pruža uslugu vrata do vrata. Ukoliko želite da se tijekom puta zaustavljate na lokacijama i u vremenu po vašem izboru pošaljite nam Vaš zahtijev. U suprotnom klijent tijekom transfera od vozača može zatražiti kratku pauzu za osvježenje, no ne dužu od 15 minuta.

Obavijestite nas o detaljima kako bi na vrijeme provjerili dostupnost vozila specijaliziranog za prijevoz osoba sa invaliditetom.

Ni pušenje, a ni konzumiranje zabranjenih supstanci nije dozvoljeno za vrijeme prijevoza.

Ukoliko ne možete pronaći odgovor na svoje pitanje, slobodno nas kontaktirajte putem E.JOY e-maila: info@ejoy.hr ili na telefon: +385 98 264 388

Napojnica je izraz vašeg zadovoljstva i kao takvu odluku o napojnici prepuštamo Vama.

E.JOY u svojoj ponudi ima več pripremljene izlete, grupne ili privatne po cijeloj Hrvatskoj. Izleti se mogu u potpunosti organizirati prema Vašim potrebama.

Naravno, prijevoz vašeg kučnog ljubimca je moguć, ali isključivo ako je smješten u svoj transportni box prikladne veličine i oblika koji će obavezno biti stavljen u dio vozila za prtljagu. Klijent je odgovoran nadoknaditi svu možebitnu štetu koju kućni ljubimac učini na vlasništvu E.JOY-a. Vozač ima pravo odbiti ukrcaj kućnog ljubimca ukoliko je transportni box neprikladan za vrstu i veličinu ljubimca.

Djeca mlađa od 12 godina ne smiju putovati bez roditeljskog nadzora.
Djeca između 12 i 18 godina moraju imati ovjerenu pisanu izjavu svojih roditelja. Ukoliko za vaš transfer trebate dječje sjedalo, molimo, upozorite nas prilikom bookiranja na broj djece i njihovu dob. Dječje stolice neće se posebno naplatiti.

Ne naplaćujemo dodatno za putnikovu prtljagu i vozač će vam pomoći staviti je u automobil. Ukoliko imate prtljage toliko da ne može stati u angažirano vozilo, tada E.JOY može na Vaš zahtijev angažirati dodatno vozilo za prijevoz prekobrojne prtljage, što će se dodatno naplatiti.