Warning: Creating default object from empty value in /home/customer/www/ejoy.hr/public_html/wp-content/plugins/rc-framework/ReduxCore/inc/class.redux_filesystem.php on line 29
Odredbe i uvjeti - E.JOY

Odredbe i uvjeti

Prijevoz općenito

Transfer se odnosi na prijevoz najmanje jednog klijenta od polazišne točke do određene destinacije. Imajte na umu da su sva vozila za nepušaće i da pušenje u vozilu nije dopušteno.Ako se polazišna točka i odredišna točka ne spominju na našim stranicama, molimo vas, pošaljite nam upit i mi ćemo vam se javiti s posebno uređenom ponudom.
Možete odabrati između nekoliko vrsta transporta i vozila. Cijene su određene s obzirom na tip vozila koje izaberete i udaljenosti između polazišne i odredišne točke.

Prava i Obaveze klijenata

Obaveza je klijenta da bude na dogovorenom mjestu ne manje 5 minuta prije dogovorenog vremena polaska. E.JOY nije u obavezi prijevoza (ne odnosi se u slučaju kašnjenja aviona, vlaka, broda ili slično no u tom je slučaju klijent je dužan biti dostupan na kontaktu kojeg je ranije naveo u rezervacijskoj formi) ukoliko klijent zakasnio za dogovoreno vrijeme polaska.
Ispravno korištenje sigurnosne opreme vozila te poštivanje propisa i zakona RH i EU. Kretanje putnika u vozilu prije nego se vozilo potpuno zaustavi nije dozvoljeno.
Klijenta će se držati odgovornim za posljedice (vidljive ili naknadno utvrđene ozljede, materijalnu štetu, itd.) ukoliko se utvrdi da su nastale iz klijentovog zanemarivanja poštivanja važečih sigurnosnih procedura.
Klijent ima pravo zatražiti stanku za vrijeme prijevoza, u tom slučaju klijent se mora vratiti u vozilo u unaprijed dogovoreno vrijeme no stanka može biti maksimalno 15 minuta. E.JOY nema obavezu čekati klijenta ako se ne pridržava ovog sporazuma ili ako klijent odluči bez prethodnog dodgovora sa vozačem produljiti trajanje stanka.
E.JOY zadržava pravo odbiti izvršenja prijevoza ukoliko smatra da bi na taj način sigurnost klijenta bila kompromitirana. Ovo se posebice odnosi pri organizaciji transfera za klijenta s takvim invaliditetom koji zahtijeva prijevoz specijaliziranim vozilom. E.JOY ne pristaje na nikakve kompromise kojima bi na bilo koji način bila umanjena sigurnost putnika, vozača, vozila te ostalih sudionika u prometu.
Ukoliko klijent uzrokuje oštečenje na imovini E.JOYa, usljed grubog nemara ili namjerno, dužan je nadoknaditi štetu E.JOY pokrivanjem dodatnih troškova nastalih zbog neodgovornog ponašanja. Klijent može zatražiti izdavanje izjave vozača u svezi nastale štete.
Klijent je odgovoran da osigura dostupost i valjanost njegovih putnih dokumenata koji mogu biti predmetom policijskog, carinskog, graničnog ili nekog drugog nadležnog nadzora. Ukoliko iz razloga nevažečih ili na bilo koji neispravnih dokumenata bilo kojeg putnika u vozilu dođe do zabražitine nastavka putovanja, otkazivanja putovanja ili troškova načinjenih prijevozniku, E.JOY može otkazati usluge te pokrenuti postupak za nadoknadu materijalne i nematerijalne štete.
Klijenta če na dogovorenoj lokaciji polaska čekati vozač s tablom na kojoj je jasno istaknuto ime klijenta. Klijent ima pravo na privatan prijevoz za sebe i svoje suputnike kako je odabrao prigodom rezervacije, E.JOY neče tražiti od klijenta da slobodna mjesta u vozilu podijeli sa drugim zainteresiranim putnicima osim u slučaju hitnog medicinskog prijevoza ili životne ugroze.

Rezervacija

Klijent koji želi rezervirati, odgovoran je za ispravnost osobnih podataka koje je predočio u ugovoru. Osoba koja rezervira mora biti starija od 18 godina. Rezervacija se provodi online preko web stranice http://ejoy.hr/ ili e-mailom na: info@ejoy.hr
Prijevoznik E.JOY pruža online rezervacijski sustav preko kojega korisnici web stranice mogu napraviti rezervaciju. Nakon što rezervirate preko naše web stranice, ušli ste u pravno obvezujući ugovor. Naše usluge su dostupne za osobnu, nekomercijalnu upotrebu, stoga nije dozvoljeno preuzimanje ili reproduciranje bilo kojeg sadržaja ili informacija, softwarea, proizvoda ili usluga dostupnih na E.JOY službenoj web stranici za ikakvu komercijalnu ili kompetitivnu aktivnost.

Rezervacija mora biti realizirana najmanje 24 sata prije transfera.

Za uspješnu rezervaciju trebamo detalje vaše kreditne kartice da bi zagarantirali vašu rezervaciju. Obavezno navesti datum rođenja kako bi potvrdili da ste stariji od 18 godina. Nakon što ste nam poslali te podatke, vaša će rezervacija biti automatski potvrđena i poslati ćemo vam pisanu potvrdu putem e-maila. Uvjeravamo vas da će svi osobni podaci biti ozbiljno tretirani i zaštićeni u našem sustavu. Nećemo nikako zloupotrebljavati ni vaše osobne podatke ni podatke vaše kreditne kartice.
E-mail potvrda – Klijentova je odgovornosti upozoriti nas u slučaju da potvrdni e-mail nije stigao ili u slučaju da su rezervacijski detalji krivo uneseni. Svi detalji koje ste unijeli /ili koje ste zahtijevali da se unesu u rezervacijski proces, biti će prikazani u potvrdnom e-mailu u detalje. Molimo, isprintajte kopiju i čuvajte je za evidenciju.
Račun uplate – Kada je vaša transakcija izvršena i kada primite potvrdu rezervacije na e-mail, sa vaše kreditne kartice će biti skinut iznos naveden u rezervaciji. Primit ćete račun isplate na vašu e-mail adresu kojom potvrđujemo da je transakcija izvršena i da je iznos skinut s vašeg računa. U svrhu izračuna rute prijevoza kao i vremena potrebnog za prijevoz, koristimo formulu koja u izračunu dodaje 20% na Google karte udaljenosti između dviju lokacija.

Sigurnost podataka kreditne kartice

Podaci vaše kreditne kartice dati kao jamstvo rezervacije, platnih ili naplatnih odrednica su vidljive u ponudi i cijeni potvrde date nakon rezervacije. Da bi se zaštitili podaci kreditne kartice, upotrebljavamo „Secure Sockets Layer“ (SSL) tehnologiju i vaši podaci su sigurni u potpunosti. SSL šifriranje je testiran sistem koji dopušta vašem pretraživaću da automatski šifrira vaše podatke prije nego ih šalje.
Za posebne ponude, kreditna kartica može biti opterećena odmah pri rezervaciji, bez mogućnosti povrata. Molimo, provjerite detalje određene rezervacije. U slučaju pronevjere ili zlostavljanja vaše kreditne kartice od treće strane, većina banaka i kreditnih kompanija snose rizik te pokrivaju sve troškove zlostavljanja.

Sigurnost vozila

Sva vozila za E.JOYa su propisno pregledana i osigurana u skladu s zakonima Republike Hrvatska i EU.
Davatelj prijevoza se obvezuje da će prijevoz biti izvršen profesionalno i u skladu s prijevoznim pravilima te zakonima Republike Hrvatska.
U slučaju ne izvršenja transfera zbog naše greške, vaš cijelokupno uplačeni iznos novac će biti uplačen na vaš račun u roku 48 sati.
Ukoliko klijent iz ikakog razloga ne može stupiti u kontakt s vozačem, mora kontaktirati E.JOY podršku za klijente na broj: +385 21 378 899 ili +385 92 176 8986.

Prtljaga

Smatra se da standardna prtljaga iznosi 1 veliki kufer i 1 ručna prtljagu po osobi. Ukoliko imate više prtljage, molimo da nas obavijestite unaprijed. Najveća dopuštena količina prtljage su:
Za prijevoz putničkim vozilom 8+1: 2 kufera i ručna prtljaga dopuštena na avionima, po osobi.
Za prijevoz putničkim vozilom 3+1: 1 kufera i ručna prtljaga dopuštena na avionima, po osobi.

Otkazivanje i promjena rezervacije

Možete otkazati svoju rezervaciju bez dodatnih troškova do 5 dana prije dogovorenog transfera, te će vam iznos umanjen za operativne troškove (20% od ukupnog iznosa prijevoza) biti vraćen. Bilo kakva promjena rezervacije koja uključuje promjenu datuma je bez dodatnih troškova mora biti pismeno odobrena od E.JOY.Promjena polazne i dolazne točke ili tipa vozila se naplaćuje sukladno s cijenama na našim stranicama. Klijentova je odgovornost osigurati sve točne putne detalje.
Ne može doći do povrata novca u ovim slučajevima:
U slučaju vašeg nedolaska, cijeli će iznos biti naplaćen.
Ako je rezervacija napravljena u periodu kraćem od 10 dana, naplaćeni depozit neće biti vraćen.
U slučaju nedolaska, cijeli će iznos biti naplaćen.

U slučaju propuštenog leta/broda/vlaka/autobusa zbog cestovnog transfera:
– Ukoliko zbog stanja na cestama, gužvi i ostalih nepovoljnih uvjeta za vožnju zakasnite na let ili bilo koji drugi oblik prijevoza, a to isto stanje i navedeni uvjeti nisu direktno izazvani od strane E.JOY usluga prijevoza, E.JOY ne može biti smatran odgovornim, niti se može zahtijevati da vam E.JOY nadoknadi financijski gubitak.
– Ako se potvrdi da je E.JOY izravni i odgovorni krivac zbog kašnjenja (npr. prazna guma, nedostatak goriva, kašnjenje, nemar vozača itd.), vaš financijski gubitak će vam biti nadoknađen.
– Vrijeme polaska prema aerodromu ili bilo kojoj drugoj destinaciji je samo savjet koji je kreiran od treće strane za standardne rute i uvjete na cesti. Vi možete ali i ne morate prihvatiti ponuđene savjete za vrijeme polaska, te ih možete također i promijeniti ukoliko sami smatrate da vam je potrebno više vremena.
– Nakon što primite vaš voucher, molimo vas da pažljivo pregledate primljenu potvrdu rezervacije, a njenim prihvaćanjem i slaganjem s napisanim vi prihvaćate potpunu odgovornost za ishod transfera.

Prigovori

Prigovori se moraju dati u pismenom obliku putem e-maila na: info@ejoy.hr u roku od maksimalno 90 dana počevši od datuma osporavane usluge. E.JOY mora odgovoriti na rečeni prigovor izjavom u roku od maksimalno 30 dana počevši od dana primljenog prigovora. Za vrijeme spora podatci i razlozi pritužbe moraju ostaju zaštičeni od javnosti, no nakon isteka roka od 30 dana na odgovor na pritužbu nezadovoljni klijent može poduzeti i druge pravne radnje te spor predati u nadležnost Suda u Splitu.

Odricanje odgovornosti

U skladu s gore spomenutim uvjetima i odredbama, mi smo odgovorni samo za izravne štete koje ste pretrpjeli i koje su nastale u nedostatku poštivanja obveza koje su vezane za naše usluge. E.JOY ili bilo koji od njezinih službenika, direktora, zaposlenika ili zastupnika, koji su uključeni u kreiranje, sponzorstvo, promociju ili druge kreativne sadržaje, neće biti odgovorni za bilo kakve kaznene odgovornosti, izravne ili neizravne gubitke ili štete, gubitak ugovora, ikakve nepravilnosti u vezi s informacijama na našim web stranicama.
Vozači zadržavaju pravo odbiti ukrcaj u vozila u slučaju ako su klijenti nosioci zaraznih bolesti, teški psihički bolesnici, pijani ili se nepropisno ponašaju tj. ako su njihove aktivnosti u suprotnosti sa zakonima RH i EU. Također, E.JOY odbiti če ukrcaj djeci ispod 18 godina osim ako imaju valjano ovjerenu roditeljsku ili starateljsku izjavu u originalu predočenu vozaću. Za ovakve slučajeve ne postoji povrat novca, te u slučaju oštećenja imovine ili izgubljene zarade, može doći do progona i zahtijeva za odštetom.